آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

عشق یعنی آرتین

1392/9/8 12:33
نویسنده : مامان آزاده
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستانم.

بعد از یه مدت امروز بالاخره وقت کردم بیام نی  نی وبلاگ لبخندو دیدم  خدا رو شکر دوستان عزیزم در این مدت ما رو فراموش نکردن و کلی نظر تایید نشده دارملبخند

از همتون متشکرمبغل

تو این مدت سرم خیلی شلوغ بود .آخ

 

18 آبان ارتین رو بردم دکتر و اسهال داشت و تب. یک هفته ای درگیر ارتین بودم ضمن اینکه باید به درس هام هم می رسیدم  و دوشنبه به اصفهان میرفتم و در ان مدت همش خدا رو شکر می کردم که با مرخصی ام موافقت شده بود

 

خدا یا شکررررررررررررررت

خدا رو شکر که الان گل پسرم خوبه و صاحب دو دندون که وقتی می خنده دندوناش پیدا میشهبغل

 

حالا برای خودش مردی شده و خیلی خیلی هم بلا و غیر قابل کنترل. عاشق اینه که دستش را به جایی بگیره و بلند بشه  و وقتی موفق شد می خنده.البته گاهی دستش رو بر میداره و میوفته و حسابی گریه میکنه ولی کوتاه نمیاد و دوباره هم بلند میشه.قلب

 

به من خیلی وابسته شده و همش باید جلوی چشمش باشم و این تقریبا هر فعالیتی رو به صفر میرسونههیپنوتیزم

امروز  زرده تخم مرغ  رو تو شیر حل کردم و بهش دادم  ولی اصلا دوست نداشت و همش را بیرون داد ناراحت

 

تو این مدت یاد گرفته بگه د د  و به به ولی هیچی که شبیه مامان باشه رو نمیگهگریه

 

 ------------------------------------------------------

پی نوشت: این مطلب در تاریخ 25 آبان نوشته شده ولی فرصت نداشتم

عکس هاشو اپلود کنم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (23)

مامان عرفان
9 آذر 92 9:15
مرد كوچك موفق باشي
مامان آزاده
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان عرفان
9 آذر 92 9:16
دندونهات را كه موقع خنده پيداست را بخورم .
مامان آزاده
پاسخ
خیلی ناز میشه
مامان عرفان
9 آذر 92 9:16
با درسها چكار ميكني آزاده جونم
مامان آزاده
پاسخ
واااااااااااااای اصلا فرصت ندارم به سختی بعضی شب ها بعد از اینکه ارتین خوابید دس می خونم
مامان عرفان
9 آذر 92 9:17
انصافا زرده تخم مرغ با شير بد مزه ميشه حق داشته بچه طفلك
مامان آزاده
پاسخ
الان زرده تخم مرغ رو نمک میزنم خیلی دوست داره
مامان عرفان
9 آذر 92 9:19
اي وابسته . اي فعاليت به صفر رسون . اي پرتلاش .اي كوتاه نيا . اي مرد كوچك . اي دندون دار . ايشالا هميشه موفق باشي .
مسیحا
9 آذر 92 22:38
ای جونم چه ناز شده گل پسرمون منم آپم
مامان آزاده
پاسخ
تشکر.الان میام
مامان ماهان
10 آذر 92 22:24
بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت اندوه چیست ؟ عشق کدام است ؟ غم کجاست ؟ بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان عمریست در هوای تو از آشیان جداست
مامان ماهان
10 آذر 92 23:54
موفق باشي
مامان آزاده
پاسخ
تشکر
مامان عرفان
11 آذر 92 9:09
آزاده جونم منم شديد دلتنگت بودم . منم باز يه امتحاني دارم از طرف اداره يه جزوه كلفت دادن اما اصلا وقت نميكنم بخونم . مي دونم چي ميكشي . خدا خودش كمكت ميكنه عزيزم
مامان آزاده
پاسخ
تشکر عزیزم.ان شاءالله که م.فق باشی
مامان محمدرضا
11 آذر 92 13:02
ای جانمممممممم گل پسری فداتتتتتتتتتتت
مامان آزاده
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان پرهام
12 آذر 92 2:58
آزاده جونم موفق باشی.من زرده تخم مرغو با شیر خودم و یه ذره کره پاستوریزه میدم به پرهامم.خیلی دوس داره.قاطیشون کن ببین جواب میده.نمکو سعی کن نزنی بهش. آخ که چه جیگری شده
مامان آزاده
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم.حتما امتحان میکنمپرهام جون را ببوس
مامان عرفان
13 آذر 92 13:48
خوبي خانومي ؟؟؟
مامان آزاده
پاسخ
مرسیییییی، به خوشی شما، شما خوبید؟
مامان پارمیدا
13 آذر 92 22:05
دندونای خوشگلت مبارک باشه عزیزم
مامان آزاده
پاسخ
تشکر.
مامان کیاراد(آرزو)
16 آذر 92 9:42
ای جونم 2تا دندونماشاا...کیاراد که هنوز هیچی نداره،فکرکنم بچم دندون درنیارهببوسین گل پسر نازو
مامان آزاده
پاسخ
ممنونم، خاله جون نگران نباش کیاراد هم دندون در میاره و وقتی می خنده دلت واسه دندوناش ضعف میره
مامان عرفان
17 آذر 92 10:30
عزيزم كجايي ؟؟؟؟
مامان آزاده
پاسخ
نمیدونم!!! به خدا خودمم نمیدونم کجام
ازاده مامان آرتین
17 آذر 92 19:59
قربون اون دندونای خوشکلت برم خاله جون-دیگه واسه خودت مردی شدی گلکم-آزاده جون مواظبش باش-راستی یه سوال دکتر اطفال آرتین کیه؟
مامان آزاده
پاسخ
مرسیییی خاله، دکتر سیما خردمند
مامان بردیا شیطون
18 آذر 92 22:40
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم چه بزرگ شده..... مبارک باشه عسل...
مامان آزاده
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون
مامان مهرزاد جان
19 آذر 92 9:24
سلام خانمی خصوصی لطفا
مامان آزاده
پاسخ
ممنون
زهرا مامان ارتا
20 آذر 92 18:16
ازاده جون خوشحالم که سرت خلوتتر شده دلمون زود به زود تنگ میشه اما کوچولوی نورس ما اجازه نمیده به وبلاگ دوستان سر بزنیم ارتین جونو ببوس
مامان آزاده
پاسخ
مرسی، ما هم دلمون واسه شما تنگ میشه خیلیییییکوچولوی نازتو از طرف من ببوس
سپیده مامانه پارسا
22 آذر 92 11:33
آفرین ناناسه خاله که میگی د د بوووس..امیدوارم دیگه مریض نشی..
مامان آزاده
پاسخ
تشکر، خاله جون الان دیگه کلی پیشرفت کردم ام ام هم میگم، مرسی
مامان عرفان
24 آذر 92 10:55
نيستي ماماني كجايي ؟؟؟؟
مامان آزاده
پاسخ
ببخشید عزیزم، خودمم دلم تنگ شده بود ولی خیلی سرم شلوغ بود
زهرا مامان ارتا
24 آذر 92 20:19
خاله جون کم پیدایی ایشالاه بلا به دوره
مامان آزاده
پاسخ
مرسی، اصلا فرصت نمیکردم بیام، ممنون خاله ی مهربون که به ما سر زدید
mamane m@ni
25 آذر 92 1:52
عزیزم دلمون تنگ شده براتون پس اسهال آرتین جون از دندونش بوده زیاد نگران ناش ما هم توی این مدت زیاد آپ نکردیم و کانکت نشدیم این بچه ها بابزرگتر شدنشون مشکلات و مسائلشونم بزرگتر و وقتگیر تر میشه
مامان آزاده
پاسخ
ما هم دلمون واسه شما خیلی تنگ شده بود آره فکر کنم مال همون بوده ولی خیلیییییییییییی سخت گذشت