آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

اولین دست پخت مامان

1392/6/20 13:48
نویسنده : مامان آزاده
821 بازدید
اشتراک گذاری

از یک ماه پیش که رفته بودیم مسافرت اصفهان تو راه برگشت از سامان به پیشنهاد بابایی برای پسر گلم بادام تازه خریدیم تا وقتی  ٥ ماهگیش تموم بشه واسش حریره بادام درست کنم تا نوش جان کنه، ‌این جوری شد که  چند روز پیش وقتی بابا رضا با یه جعبه شیرینی اومد خونه تا تمام شدن ٥ ماهگیه پسر گلمون رو جشن بگیریم من با کلی خوشحالی تلفن رو براشتم و از مامان جون دستور پخت حریره بادامو گرفتم و با یه عالمه ذوق و شوق برای آرتین کوچولوی نازم اولین غذای زندگیشو درست کردم...چشمکچشمکچشمک

شیرینی ٥ ماهگی آرتین خان

 

اینم یه پیش بند خوشگل، هدیه مامان جون به گل پسرم به مناسبت خوردن اولین غذا 

نوش جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان کیاراد(آرزو)
21 شهریور 92 0:52
5ماهگیت مبارک باشه عزیزمآفرین به مامان زرنگومهربونت که اینقده دوست داره وبرات حریره خوشمزه درست کرده


مرسی آرزو جون.شما که خودتون یک کدبانوی تمومی
مامان کیاراد(آرزو)
21 شهریور 92 0:53
منم آپم عزیزم


عکس های کیاراد جون عالی بود .خیلی لذت بردم
مامان عرفان
21 شهریور 92 9:07
به به 5 ماهگي ات مبارك خاله


مامان عرفان
21 شهریور 92 9:11
عرفان در بچگي اونقدر بدعذا بود كه حتي حريره بادام را هم نمي خورد . من هم مجبور مي شدم با زور بهش بدم كه اون هم دهنش را قفل مي كرد . با هم ميجنگيديم اگه من موفق ميشدم قاشق را ببرم تو دهنش تا مي خواستم خوشحال بشم مي ديدم عرفام حريره را پس داد و تف كرد . خلاصه مكافاتها داشتيم .


وای عرفان جون از همون بچگی خیلی بلا و باحال بوده.خدا قوت
مامان عرفان
21 شهریور 92 9:11
پيش بندت هم مبارك


مرسی خیلی دوستش دارررررررررررررررم
زهرا مامان ارتا
21 شهریور 92 9:54
شروع شش ماهگی هم مبارک راستی عزیزم دستور پخت حریره بادوم چیه میشه بگی چون من بلد نیستم ممنونم


مرسی خاله جون.حتما چشم.من که 7 دونه بادام را پوست گرفتم و اسیاب کردم و با یک قاشق مرباخوری اردبرنج و دو قاشق مرباخوری شکر مخلوط کردم و 2 استکان اب مخلوط کردم و حرارت دادم.
مامانه پارسا
21 شهریور 92 14:41
5 ماهگیت مبارک باشه ناناسه خاله بوووووووووووووووووووووووس..مامانی تبریک میگم ..


مرسی خاله ی مهربون
مامان بردیا شیطون
22 شهریور 92 13:25
ای جونم
5ماهگیت مبارک
عزیزم
نوش جونت




مررررررررررررررررسی
مامان عرفان
23 شهریور 92 10:33
آرتين جون مي بيني اولين دست پخت ممان را خوردي چقدز خوشمزه است . ديگه مزه دهنت را از امروز مي فهمي و ميبيني كه اين مدت كلاه رفته بوده سرت كه داشتي همه اش شير مي خوردي


مامان عرفان
23 شهریور 92 10:33
شيريني هاتون هم باحاله ها .


خاله جون امیدوارم همیشه زندگیتون شیرین باشه
mamane m@ni
24 شهریور 92 2:06
مبارکه
هوراااااااااا آرتین به جمع غذا خورا پیوست
آفرین به مامانی که از قبل به فکر بادوم تازه برای گل پسرش بود


مرسی
خاله فاطی
24 شهریور 92 23:28
آرتین کوچولوی نازم، خاله جون امروز که نیومدی خونمون دلم کلی واسه خنده های قشنگت تنگ شد
وقتی میای صدای پات از همه جاده ها میاد
انگار نه از یه شهر دور که از همه دنیا میاد
عزیزترین سوغاتیه، غبار پیراهن تو
عمر دوباره ی منه، دیدن و بوییدن تو
نه من تو رو واسه خودم، نه از سر هوس میخوام
عمر دوباره ی منی، تو رو واسه نفس میخوام


خاله جون ببخشید به خاطر این همه سر و صدا تو جاده های شهر تقصیر مامانمه به خاطر این کفشهای جغجغه ای
صبح که در پنجرتون وا میشه
خورشید از اون روزنه پیدا میشه
با مامانم بازم میام خونتون
بازم گل خنده شکوفا میشه

مامان عرفان
25 شهریور 92 11:07
متشكرم عزيزم . ايشالا شما هم در كنار آرتين جون زندگي شريني داشته باشين .


تشکر
رومینا
25 شهریور 92 18:52
مبارک باشه عزیزم ازاده جون خیلی لذت بخش که برای نی نی ش غذا درست کنه من کلی حال میکردم و ذوق میکردم هزار تا بوس واسه ارتین جونم [ماچ


اره خیلی لذت میبرم.مرسی
مامی محمدرضا
29 شهریور 92 11:44
هورااااااااااااا مبارکه
5ماهگیت مبارک عزیزمممممممممم


مرسی لطف دارید.
مامان پارمیدا
1 مهر 92 10:31
نوش جونت خوشگلم


مرسی خاله ی مهربون