آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

امتحانات مامان

1392/4/8 18:09
نویسنده : مامان آزاده
307 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه  دو تا امتحان دارم. باید برم اصفهان.بابام بلیط گرفته ،شنبه ساعت 10 شب می رم و یک شنبه ساعت 9 بر می گردم.آرتین قراره بره خونه ی مامان بزرگش. از الان دلم برای گلم تنگ شده .مرتب می رم بالای گهواره اش و می بوسمش. صبح کلی سفارش به مامان بزرگش کردم برای نگهداریش.اما بازم نگرانم.

آرتین جونم برای مامان با اون دستای کوچولوی نازت دعا کن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

♥متین من♥
8 تیر 92 15:09
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مامان ساتیار
10 تیر 92 14:20
♥متین من♥
10 تیر 92 17:14
عزیزم اول خیلی خیلی ممنونم که به متین رای دادی ازت ممنونم
امیدوارم جبران کنم...
من لینک ت کردم
دوسی امیدوارم امتحات رو خوب بدی وموفق باشی منم برات دعا میکنم


مرسی، امتجاناتم بد نبود، امیدوارم همیشه شاد باشی

بابای یسری جان
11 تیر 92 18:34
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
رومینا
25 تیر 92 23:57
وای مامانی خیلی سخته که ادم سر امتحان نمیتونه تمرکز کنه که همش فکرش پیش نی نی اش هست. ایشالله که موفق باشی ولی دیگه ارتین جون رو تنها نزار


مرسی از لطفتون ولی تازه اولشه 5 سال دیگه مونده