آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

حمام 10 روزگی

1392/4/1 12:50
نویسنده : مامان آزاده
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز سه شنبه ٢٧/١/١٣٩٢، پسر قشنگم برای اولین بار با مامان جونش به حمام ١٠ روزگیش رفت، با اینکه هنوز درد داشتم ولی دلم نیومد همراه پسرم نباشم، با کلی استرس و هیجان پشت در حمام انتظار کشیدم، وقتی حوله اش را دورش می پیچیدم احساس کردم یه فرشته ی کوچولو تو دستامه، یه فرشته که از گوشت و پوست منه، خدایا به خاطر فرشته ی کوچولوی نازم ازت هزار بار ممنونم. عافیت باشه پسر عزیزم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

asal
20 خرداد 92 18:38
سلام عزیزم ممنونم خاله جون بابت لینک و نظر گذاشتن توی وبم امااااااااا چراااااااااااا منو اشتباه لینک کردی نوشتید asljam به جای asal وبمو لینکشو ویرایش کنید و بنویسید " www.asaljam.mihanblog.com " ممنون میشم ویرایش کنید و منم الان شما رو لینک کردم گلم باییییییییییییی نی نی تو از طرف من یه بوس بزرگگگگگگگ بکن
مامان کوثری
25 خرداد 92 20:38
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
حانیه
31 خرداد 92 1:15
سلام مرسی از لطفتون.پسر نازت را از طرف من ببوس.زنده باشه.