آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

my name is Artin

1392/6/15 16:44
نویسنده : مامان آزاده
743 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامانم رفته بودیم خونه ی بابا جون. خاله ها کلی از دیدن من ذوق کردن و برام یه عروسک جدید هم گرفته بودند که من خیلی دوستش داشتم و کلی باهاش بازی کردم.

 

امیرحسین جون هم بعد از کلاس زبانش امد اون جا و کلی از دیدن من خوشحال شد و شروع کرد به شعر خوندن با من و کلی من را سر شوق اورد...

ولی کمی بعد خودش رفت دنبال درس خوندن و من کلی حوصله ام سر رفتخمیازهخمیازهخمیازه

یکدفعه یه فکری به سرم زد از خود راضیاز خود راضیاز خود راضی

 رفتم سراغ کناب های پسر خاله که روی تخت کنار من بودند . اول فکر کردم کتاب را باید خوردخجالتخجالت

 

که بعد...

 

 

 

و اینجوری بود که من امروز زبان انگلیسی یاد گرفتم مژهمژهمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

يه مامان
9 شهریور 92 17:02
ماشالله ارتين عسلي

به خاطر رايي كه دادين ممنونم


خواهش می کنم
مامان ساتیار
9 شهریور 92 20:16
جونم ارتین جون.. چقدم سریع و راحت یاد گرفتی.. چه کار خوبی کردی.. زبان انگلیسی به دردت میخوره خاله جون..


مرسی خاله ی مهربون
مامان پرهام
10 شهریور 92 2:24
آخ که چه جیگری هستی شما آرتین جونی


ما اینیم دیگه
مامان کیاراد(آرزو)
10 شهریور 92 9:11
الهی قربونت کتابم میخونی؟ماشاا...چه بزرگترم شدهاینا واسه آرتین دوست داشتنی


خدا نکنه خاله جون
مامان کیاراد(آرزو)
10 شهریور 92 9:12
سلام مامانی.یه پست جدید گذاشتم که رمز داره اگه دوست داشتین سر بزنید


حتما
فاطیما
10 شهریور 92 9:35
چه عروسک بانمکی


اره واقعا آرتینم خیلی دوستش داشت
مامان عرفان
10 شهریور 92 13:04
آخي . آرتين جون طوري كتاب را نگاه ميكنه انگار واقعا داره ميخونه . الهي الهي


اره خیلی با دقت به عکس های رنگیش نگاه می کرد
نگار(مامان سام)
10 شهریور 92 16:03
ماشالله به آرتین با هوش که به این سرعت انگلیسی یاد گرفته.خصوصی داری

>مرسی خاله ی مهربون.


مامان اراد
10 شهریور 92 18:32
پسر نازی دارید.خدا براتون نگهش کنه.


تشکر عزیزم
خاله انیس
10 شهریور 92 19:28
شما دو تا فسقلی نفسای خاله اید



شما خاله عزیز هم برای موفقیت الگوی من هستید
مامان پارمیدا
11 شهریور 92 11:40
I love you artin





لیلا
11 شهریور 92 18:32
سلام به به پسر درس خون گل ان شاالله جشن فارغ التحصیلیت


مرسی خاله جون
مامان عرفان
12 شهریور 92 8:21
ممنون عزيزم . گچ پاي عرفان را باز كردند . الان خوبه .


خدا را شکر.هورااااااااااا
maryam
12 شهریور 92 16:21
salam azizam , mashala che pesare nazi darin


مرسی.نظر لطفتون است
مامان بردیا شیطون
12 شهریور 92 19:31
ای جونم

چه بزرگ شدی بلا شدی شیطون شدی جیگر


نگو خاله تو رو به خدا. من خیلی پسر خوبی هستم و مامانم را اصلا اذیت نمیکنم

مامان مهرزاد جان
13 شهریور 92 11:28
ماشاله حسابی زرنگه معلوم میشه

**** دوست عزیز________$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
_آپم_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااا______€_________________$$$$
_____________€._______________ $$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._


هورا. الان میام
مامانه پارسا
13 شهریور 92 15:29
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس خوشمزه برای پسر خوشمزه






مامی محمدرضا
14 شهریور 92 11:57
فدات بشمممممممممممم الهی تو چقده نانازی



خدا نکنه خاله جون ، مرسی
مامان بردیا شیطون
16 شهریور 92 12:27
عروسکت مثل خودت بامزه و بانمکه قربونت برم


راستی 5ماهگیت مبارک عسلم


ممنون خاله جون.دیگه دارم برای خودم مردی میشم
مامان بابای الیسا
17 شهریور 92 11:22
ای جووووووووووووووووووووونم قربونت برم


خدا نکنه خاله جون
رومینا
19 شهریور 92 13:25
قربونش بشم که اینقدر بامزه هست . ارتین جونم به من زبان یاد میدی ؟




خاله من تازه اول راهم ولی باشه. your name is romina