آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

دلنشین ترین ترانه من، صدای خنده های توست

1392/5/24 14:46
نویسنده : مامان آزاده
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین نازم.تازگی ها آنقدر دلنشین و صدا دار می خنده که دل آدم براش ضعف میره .دلم می خواد از ثانیه ثانیه های با هاش بودن عکس بگیرم.

 

عزیز دلم همش دوست داره وقتی باهاش حرف می زنیم ادای ما را در بیاوره.لب هاشو تکون میده و یه صداهای مبهمی از خودش در میاره

 

این روزها به دست هاش خیلی توجه می کنه و گاهی مدتی باهاشون شروع می کنه حرف زدن

آرتین عزیزم  چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی .همیشه بدان که تا بیکران دوست داشتن ، دوستت دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

خاله الهام
24 مرداد 92 18:29
خاله قربون اون خنده های شیرینت بره همیشه بخند که خنده تو شادی مامان آزادس و شادی اون آرزوی منه .خاله دوست داره




خاله جون ما هم دوستت داریم.به افتخار خاله الهام


خاله سنا
24 مرداد 92 20:45
سلام

واااای عزیزززم

خاله تو چه هرچی بزرگتر میشی شیرین وشیرینتر میشی

حق داره خاله فاطمه این همه تغریفتو میده

بادیدن عکسای امروزت واقعا اشتیاقم برا دیدنت بیشتر شده

خدا حفظت کنه عزیزم

این لباس انگری بردت خیلی بهت میاد وجیگر شدی باهاش

دوس دارم اولین بار که میبینمت همین تنت باشه


مرسی خاله جون.لطف دارید.این لباس رو مامان جونم چون پسر خوبی بودم و واکسن زدم برام خریده.منم دوست دارم زودتر ببینمتون






مهتاب
24 مرداد 92 23:19
پسر خیلی نازی داری خدا حفظش کنه براتون
مرسی نظر لطفتونه

mamane m@ni
25 مرداد 92 0:16
آرتین جونم خاله قربون اون لبای خوشگلت بره
که هی تکونشون میدی تا بتونی صدا هایی رو که میشنوی تقلید کنی
می دونستی خیلی هلویی؟؟؟


رومینا
25 مرداد 92 12:35
چه جیگری شده این ارتین ناز . واقعا دل ادم براشون ضعف میره .


مرسی خاله جون
فاطیما
25 مرداد 92 23:21
چه عکسای خوشگلی


مرسی عزیزم
مامان عرفان
26 مرداد 92 12:45
عزيزم ايشالا خدا آرتين جان را برات نگهداره .


تشکر از لطفتون
مامان پارمیدا
26 مرداد 92 15:06
با نمک .....


مرسی خاله جون
شیما(مامان پرهام)
26 مرداد 92 15:50
آخی.قربون پسر گلت. خیلی نانازه.خدا حفضش کنه.راستی من نمی تونم لینکت کنم. چرا؟؟؟


مرسی.نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله انیس
26 مرداد 92 17:49
خاله قربون اون موهای فشنت ، کاش الان اینجا بودی محکم محکم بغلت میکردم


خاله مامانم گفته اگر بلند بشن برام ژل می زنه
مامان سونیا
27 مرداد 92 0:19
ای جونم عزیز خاله که این همه دل میبری


خاله تازه کجاشو دیدی
مامان عرفان
27 مرداد 92 8:25
آخي چه خنده هاي نازززززززززززي .


لطف دارید
فاطیما
27 مرداد 92 17:14
خاله ازاده من شمارو لینک کردم


مرسی عزیزم.به جمع دوستای ارتین خوش امدی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 مرداد 92 19:58
زنده باشی ارتین کوچولوی دوست داشتنی

امیدوارم شما همیشه سالم و شاد باشید.بوس بوس


مهسا مامی کیارش
28 مرداد 92 0:57
نازی عزیزم همیشه بخند تا دنیا به روی ماهت بخنده کوچولوی دوست داشتنی


مرسی خاله مهربونم.چشم حتما
مامان سيد عرشيا
28 مرداد 92 10:34
ماماني اين اولشه. روز به روز به لطف خدا بچه ها شيرين تر مي شن. عزيزم چه بامزه به دستاش نگاه مي كنه .همه ني ني ها تو اين سن اين طوري هستند


اره.خودمم عاشق این عکسشم
مامان عرفان
28 مرداد 92 11:54

اين گلهاي زيبا تقديم به خنده نازت .



محمدرضا
28 مرداد 92 17:24
قربونت بشم من چقده تو نانازیییییییییییییییی


مرسی][
مامان ساتیار
28 مرداد 92 17:41
جووونم آرتین جووون..
آزاده جون، تا میتونی باهاش با صدای بلند و شمرده حرف بزن.. خیلی براش خوبه..


سلام.خوبی؟؟؟؟؟؟ خیلی با دقت نگاه می کنه و اگر حرفمون را قطع کنیم عکس العمل نشون میده.ساتیار جون بلا رو ببوس.خوش باشید
زهرا مامان ارتا
28 مرداد 92 17:59
سلام عزیزم چه پسر خوشگلی و چه خنده های قشنگ و دلربایی به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


حتما ولی لطف کنید ادرس وبلاگتون را بگذارید.
مامان کیاراد(آرزو)
28 مرداد 92 23:47
الهی فدات آرتین جون ماشاا...چه بزرگ شدی!هرچی بزرگ میشن جیگرتر میشن.آدم میخواد بخورشون


اره واقعا..خیلی شیرین تر و جذاب تر میشن.کیاراد جون را ببوس
مامان بردیا شیطون
29 مرداد 92 22:57
ای جووووووووووووووووووووووونم
تو چه بامزه شدی عزیزم


مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی
مامانه پارسا
30 مرداد 92 18:04
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس


[[[[[
مامان هدی
30 مرداد 92 19:37
سلام
چه نی نی نازی!
خوشحالم که داره پزشک میشه
از اینکه به ما سرزدید خوشحالم و شمارو لینک کردم
متشکرم
امیــــــــد آسمانـــــــــی زندگـــــــــی


مرسی.من هم شما را لینک کردم
مامان مهرزاد جان
2 شهریور 92 10:26
ماشاله چه بزرگ شدی خوش خنده من
بوس بوس هزارتا بوس


هزار تا تشکر.