آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

واکسن چهارماهگی

1392/5/23 17:00
نویسنده : مامان آزاده
751 بازدید
اشتراک گذاری

 آرتین جون ،دو روز پیش در حالی که خیلی پر انرژی و سر حال بودی و تمام مسیر رو برای من و بابا می خندیدی برای واکسن چهارماهگی به مرکز بهداشت رفتیم. وقتی رسیدیم اول قد و وزنت را گرفتند که خدا رو شکر روی منحنی بود. بعد بردیمت اتاق واکسیناسیون .سوزن رو که زدند کمی بی تابی کردی ولی بابا که بغلت کرد یادت رفت.

هر 4 ساعت باید شربت استامینوفن می خوردی ولی  دریغ از یکبار که کامل بخوریش هر دفعه نصف بیشترش را بیرون می ریختی.یک بار هم به خاطر مزه تلخش بالا آوردی. این بار خیلی بیشتر از دفعه قبل اذیت شدی و تب داشتی.

خدا رو شکر این پروژه هم تمام شد.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابابزرگ آرتا
23 مرداد 92 19:01
ممنون كه سر زديد

اين هم براي آرتين جون


خواهش می کنم.مرسی
محمدرضا
23 مرداد 92 22:51
بسلامتی واکن 4ماهگی هم زده شدهوراااااااااا






بله خدا راشکر.تا دو ماهه دیگه

مامان عرفان
24 مرداد 92 8:35
آره عزيزم . بچه هاي ما شاغل ها ، بچگي نكردن كه .


برای عرفان جون
fandoghiyebarfi
24 مرداد 92 11:13
خدارو شکر که زدی به امید خدا..بوووووووووووووووووووووووووووس..برای سلامتیته خاله جون..


پارسا جون را ببوس
مامان سونیا
24 مرداد 92 12:00
مامانی این واکسن واسه مامانا 1 غول بزرگ خیلی سخته مرسی پیش ما اومدی ارتین جونم بببببببببببووووووووووووووسسسسسسس


خواهش می کنم.مرسی
مامان بردیا شیطون
24 مرداد 92 12:24
خدا رو شکر که این واکسن هم زد خدا حفظش کنه جیگر منو

چه ناز شدی عزیز دلم


اره واقعا خدا را شکر.مرسی نظر لطفتونه
رومینا
25 مرداد 92 12:50
واکسن زدن این بچه ها سخته واقعا ولی باید زده شه دیگه . خدا رو شکر . ازاده جون استامینوفن ساخارین دار بگیر کاملا شیرین هست طعم خوبی هم داره امتحان کن . من همیشه برای رادوین ساخارین دار میگیرم یکبار دقت نکردم نوشته ها رو دیدم بدون ساخارین هست به قدری تلخ هست که ما خودمونم نمیتونیم بخوریم. ارتین رو ببوس


مرسی از راهنماییت.حتما.شما هم رادوین جون رایه عالمه ببوس






ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 مرداد 92 20:08
خداروشکر که این واکسن هم تموم شد
بووووس برای ارتین جون


مهسا مامی کیارش
28 مرداد 92 1:00
آزاده جون شربت استامینوفن میوه ایش رو بگیر و بهش بده آخه کیارش هم همینطوری بود که بعضی وقتا که تب میکنه استامینوفن میوه ای بهش میدم


بله.منم با طعم موز خریده بودم.اولش بالا می اورد ولی بعد که قطره ها شو با فاصله زمانی دادم بهتر شد.مرسی
مامان کیاراد(آرزو)
28 مرداد 92 23:42
خداروشکراین واکسنم تموم شد!راستی آرتین جون چند کیلو بود؟من فکر میکنم وزن کیارادکمه

مگه رو منحنی نیست؟؟؟؟؟


مامان کیاراد(آرزو)
29 مرداد 92 10:05
رو منحنی بود ولی چندتا از دوست و آشناهامون که همسن کیارادهستن تو4ماهگی وزنشون یه خرده بیشتر بود؟


مهم روی منحنی بودنشه.اینکه تمام حرکات مربوط به ان سن را انجام دادن.چاق بودن که اهمیتی ندارد