آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

آشنایی با قورقوری

1392/5/13 1:36
نویسنده : مامان آزاده
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته که میخوام از آرتین یه عکس جدید بندازم  برای صفحه زمینه گوشیم ولی یاانگشتش توی دهنشه یا هر چیزی که توی دستشه و حاضر نیست که  به هیچ قیمتی در بیاره 

 

 

امروز با خودم گفتم باید حواسش را پرت کنم تا این عادتش نشه آخه میگن اگه بچه زیاد انگشت بخوره حالت فک بالاش عوض میشه ، برای همین منم با قورقوری آشناش کردم

اول یه علت زد و کنجکاوانه نگاهش می کرد

بعد بغلش کرد و حسابی بررسی اش کرد

 

 

 

خلاصه اینکه با هم دوست شدند و آرتین شروع به بازی کرد و منم خوشحال هر جا آرتین را میگذاشتم قورقوری  هم کنارش بود تا حواسش را پرت کنه که انگشت نخوره

رفته بودم تو آشپزخونه که نهار درست کنم وقتی برگشتم دیدم آرتین دست خودش و عروسکش را توی دهنش گذاشته وقت تمامخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نگار(مامان سام)
13 مرداد 92 2:05

پس حالا دیگه به جای یه دونه انگشت دو تا انگشت میخوره.دلش نیومد انگشت قورقوریش از این نعمت بی بهره بمونه.عکس آخری خیلی با مزه بود.


منم خودم عاشق عکس اخریم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
13 مرداد 92 4:37
سلام عزیزم
ای جان فکر کنم هرچی بهش بدید همین کار رو انجام میده
حساس نشو عزیزم خوب میشه
ببوس ارتین کوچولو رو


درسته ، رفتم تحقیق کردم میگن خوردن انگشت تا 2 سالگی موردی نداره
رومینا
13 مرداد 92 11:14
نی نی ها وقتی انگشتشون تو دهنشونه خیلی بانمک میشن ولی رادوین زیاد این کار رونکرد. ارتین جونم رو ببوسسسسسسسسسسس


دقیقا خیلی خوردنی میشن ، شما هم رادوین جون رو ببوس
مسيحا
13 مرداد 92 14:21
سلام عزيزم ممنون كه سر زدين ، با افتخار لينك شدين


خواهش میکنم ، تشکر
خاله انیس
13 مرداد 92 15:01
عزیزم ، خاله قربون خودش و قورقوریش و همه ی متعلقاتش بشه
مامان بردیا جون
13 مرداد 92 16:38
جونم

حسابی بلا شده جیگر شده

می خواسته مزه دستای قور قوری رو هم بچشه

ای وروجک




بله.حسابی بلا شده عزیز مامان


مامان محمدماهان
14 مرداد 92 1:55
عززززززززززززززززززززززززیم,چه نازی آرتین جون

خوشحال میشیم که عسلی مثل آرتین جان به دوستهای ماهان اضافه بشه.لینک شدید گلم.


مرسی.ماهان جون رو ببوس
fandoghiyebarfi
14 مرداد 92 18:08
جانم عزیزه خاله..آره مامانی یه هومانا باید بدم یا بیومیل..




نوش جون خاله
مامان کیاراد(آرزو)
15 مرداد 92 9:27
سلام.چه پسر بامزه ای هستی تو عزیزم.پسر منم دستاشو میخوره کاریشم نمیشه کرد.خوشحالیم یه دوست جدیدپیداکردیم.آرتین عزیزو ببوسین



درسته آرزو جون.مرتب انگشتش توی دهنشه.اعصابمو خرد کرده.


مامان ساتیار
15 مرداد 92 16:50
جونم آرتین جون.. وقتی پاشو کشف کنه، شست پاشم میخوره..


وای تو رو خدا نگو
مامان عرفان
16 مرداد 92 10:21
سلام عزيزم . ببخش چند روز بود منم ميخواستم بيام وب ات ولي فرصت نمي كردم . چه وب قشنگي داري . ماشالا آرتين جون چقدر نازه . براش اسپند دود كن عزيزم . ممنون كه به وب ما سرزده بوديد و نظر گذاشتيد . بازم بياييد .


مرسی.حتما...عرفان جون را ببوس
مامان عرفان
16 مرداد 92 10:22
عزيزم دوستي ات با قورباغه مبارك باشه خاله . آره اين از چيزهايي كه ميبري دهنت خيلي بهتره . مگه نه خاله ؟


بله.درسته. ولی کاش فقط لثه گیرش را می خورد


مامان عرفان
17 مرداد 92 11:28
عزيزم پيشاپيش عيدت مبارك


عید شما هم مبارک