آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

اولین غلت زدن آرتین

1392/5/2 1:43
نویسنده : مامان آزاده
429 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم چند روزی بود که دیگه از زندگی یکنواخت و بی تحرکش خسته شده بود،احساس میکردم دوست داره تکون بخوره اما نمی تونست.تا اینکه امروز صبح یکم یکم شروع کرد به غلت زدن، خدایا انقدر هیجان زده شده بودم که از شوق نمی دونستم چکار کنم.هوراهورااین اولین حرکت جدی پسرم تو زندگیش بود...ماچماچ

عزیزم امیدوارم همیشه زندگیت سرشار از جنبش و تحرک و سرزندگی باشه،‌اینو بدون که مامانی همیشه عاشقته عزیزم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ساتیار
6 مرداد 92 13:00
خدایت یار، تا آندم که از هستی نشان باشد .. دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد..
مامان بردیا جون
6 مرداد 92 15:44
ای جونم ارتین خدا حفظش کنه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
fandoghiyebarfi
8 مرداد 92 13:25
سلام عزیزم ممنونم.لطف دارین.من از 5 ماهگی سرلاک دادم.از شروع 7 ماهگی آبمیوه دادم عسیسم.خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم.اگه موافقید..
مامان محمد مانی
8 مرداد 92 15:14
وای عزیزممممممممممم
خدا حفظش کنه انشالله
ممنون آزاده جون که پیش ما آمدید
بوس برای آرتینم


خاله فریبا
8 مرداد 92 17:14
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com راستی الان عکسم تو صفحه اصلی وبلاگ هم هست. Niniweblog.com
مهسا مامان کیارش
8 مرداد 92 22:17
ای جووووووووووووونم خدا واستون حفظش کنه
مامان مهرزاد جان
9 مرداد 92 10:06
ای جونم ماشاله چشمتون روشن دیگه وقت چهار دست و پا رفتنش نزدیکه از من به شما نصیحت از حالا برو تو فکر جمع کردن وسیلههای شکستنیتون باشید این نازگلکم رو می بوسم یکی این ور یکی اونور
مامان مهرزاد جان
9 مرداد 92 10:10
عزیزم با افتخار لینک شدید
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 10:42
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
نگار(مامان سام)
9 مرداد 92 10:51
آرتین جون غلت زدنت مبارکه.خیلی نازی ماشالله.
مامان بردیا جون
9 مرداد 92 12:47
خاله شما هم لینک شدی داداش ارتین رو ببوس
مامان محمدرضا
9 مرداد 92 14:01
مبارکه کوچولو لیکتون میکنم
رومینا
13 مرداد 92 11:12
اولین غلطت زدنت مبارک باشه خوشگلم عزیزم . مامانی خیلی لذت بخشه که پسرش روز به روز داره کارهای جدید یاد میگیره


درسته هر روز کلی بزرگ تر میشه و ما رو کلی هیجان زده میکنه