آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

این روزای من

1392/7/23 23:16
نویسنده : مامان آزاده
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا آرتین خیلی بلا شده و من تمام روز کارم این شده که دنبالش بدوم تا به جایی سرش نخوره یا از رو زمین چیزی بر ندارهنگران و اصلا فرصت نت امدن ندارمناراحت

 هر چی که دستش میاد میکنه تو دهنش و میماله به لثه هاش و از همه چیز بیشتر عاشق دستمال کاغذیه .اگر حواسم نباشه تو یک چشم به هم زدن تمام رول دستمال را باز میکنه ابرو

وقتی هم میریم خونه بابا جون به خاطر پله ها همش درگیریماوه،مامان جون گفته دفعه بعد که خونمون میایید روروک آرتین رو هم با خودتون بیارید البته دو هفته میشه که گفته ولی من هر دفعه می خوام برم انقدر سریع برای رفتن اماده میشم که یادم میرهنیشخند

 

دایی امین به آرتین یه توپ هدیه داده که آرتین دوستش داره بزرگ تر از توپ های خودشه .دیروز می خواستم غذا درست کنم تا از کنارش بلند میشدم گریه میکرد دیگه حسابی کلافه شدم کلافهتوپ را گذاشتم جلوش و رفتم تو اشپزخونه دیدم هیچ صدای گریه ای نمیاد یواشکی نگاه کردم دیدم آرتین با دستای کوچولوش می خواد توپ را بگیره که نمیتونه و توپ میره جلو حالا آرتین بدو توپ بدو چند دقیقه ای حسابی مشغول بود و من حسابی به کارام رسیدم.یادم باشه فردا زنگ بزنم به دایی و حسابی تشکر کنم.به من زنگ بزن

 

شنبه بردیمش بهداشت و واکسن های 6 ماهگیش را زدیم البته قطره فلج اطفال را نداشتندناراحت گفت به خاطر تحریم ها دیر به دستمون میرسه مرتب تماس بگیرید چون تا رسید تمام میشه تعجب.به خاطر واکسن ها آرتین دو روز تب داشت و لاغر شده از دوشنبه قطره اهنش را شروع کرده روز اول دوست نداشت و گریه میکرد امروز سیب اب گرفتم و 15 قطره ریختم توش و دادم خورد کلی دوست داشت و اصلا متوجه مزه متفاوت آب سیب نشدخوشمزه  خدارو شکر

 

 پسرم کلی برای خودش مردی شده و برنامه غذاییش داره متنوع میشه حالا هم آب سیب میخوره هم حریره بادام و هم سوپ.تشویق

 

لثه هاش محکم تر شدن و حسابی من را گاز میگیرهگریه وقتی دردم میاد و اعتراض میکنم حسابی به ریشم میخنده و مثل یه بازی براش میمونه و بازم تکرار میکنه.عصبانی

تازگی ها به آیینه آسانسور خیلی علاقه نشون میده میذارمش جلو  ایینه و کلی می خنده و با دستاش می خواد عکس خودش را بگیره. فدای پسر خوش خنده ام بشم الهیبغلبغلبغل

 

 

پسندها (1)

نظرات (22)

مامان عرفان
23 مهر 92 23:27
عید قربان مبارک


عید شما هم مبارک.ان شاءالله سال دیگه سفر حج باشی نگار جون
مامان عرفان
23 مهر 92 23:27
الهی فداش شم


خدا نکنه خاله جون
مامان عرفان
23 مهر 92 23:29
خخخخخخخخخخخخخخخخ . خراب کردن دستمال کاغذی .


این روزا تلفاتش زیاد بوده تو خونه ی ما

مامان عرفان
23 مهر 92 23:29
دست آقا دایی هم درد نکنه

داداشی جونم دوست دارم
مامان پرهام
25 مهر 92 12:56
آرتین جون هم سینه خیزی شده.بسلامتی ایشالا.تازه شروع کارته آزاده جون.از طرف من ببوسش


تمام مدت دارم دنبالش میدوم.تشکر حتما
خاله فاطی
25 مهر 92 21:11
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من قربونش برم که همه ی زندگیمههههههههههههه این پسره

همین الانم که رفتید دلم واسش تنگ شده


خاله جون از دلتنگی نگو که مامانم تو این یکککککککککککککککککککککککککککککککک ساعتی که ندیده شما رو کلی پیر شده
نگار(مامان سام)
26 مهر 92 10:42
آزاده جون ایشالله آرتین راه بیفته کمتر پشت سرت گریه میکنه خودش بلند میشه و هر جا که میری پشت سرت میاد.به نظر من الان که سینه خیز میکنه خیلی خطرناکه آخه هر چیز کوچولو و ریزی که شاید شما به چشمتون نخوره اون میبینه و تو دهنش میزاره.خدا حفظش کنه.


اره منم منتظر ان روزام .حتما خیلی خوردنی میشه.ان شاءالله
زهرا مامان ارتا
26 مهر 92 11:55
چه شیطون بلا شده عزیز خاله قربونش برم که وقتی خودشو توی اینه میبینه اینقدر کیف میکنه افرین به پسر خوب که اینقدر چیزای خوشمزه میخوره


مرسی خاله جون.چرا پست جدید نمیذاری تو وبلاگت.دلمون براتون تنگ شده
مامان کیاراد(آرزو)
26 مهر 92 14:11
ماشاا...به آرتین عزیز که اینقده کارای جدیدمیکنه.ولی خیلی سخته همش بایددنبالشون باشیمومواظب باشیم به جایی نخورن!کیاراد که هنوز درست نمیتونه بره.


خیلی سخته امروز نمیدونی برای نتهار درست ردن چقدر عذاب کشیدم
مامان کیاراد(آرزو)
26 مهر 92 14:12
الهی قربونت عزیزم که هرچی بزرگترمیشی نازتروشیرینترمیشی ماشاا...


مرسی خاله جون لطف دارید
مامان عرفان
27 مهر 92 11:24
آرتين جون در همه عكسهاش خيلي نازه مخصوصا عكس اولي دل آدم را ميبره .


تشکر.منم خودم ان عکس را خیلی دوست دارم.
مامان ازاده
27 مهر 92 15:01
خاله به فدات آرتین جونم
راستی منو آرتینم برگشتیم-دیگه میام بهت سر میزنم


خوش امدددددددددددددددددددید.دلمون براتون تنگ شده بود
مامانه پارسا
27 مهر 92 18:54
جانم عزیزم ماشالا خوشمل خاله


تشکر خاله ی مهربون.پارسا جون راببوس
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 15:00
ای جااااااااااااااااااااااااانم
تو چه بلا شدی عسلم......


قربونت برم خیلی ناز شدی.....


خدا نکنه خاله جون.بردیا گلی رو ببوس
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 15:01
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


حتما.اومدم
مامان پارمیدا
28 مهر 92 17:17
ماشالله حسابی بلا شده پس الهی که سلامت باشه همیشه . تو این سن خیلی سخته نگهداری از بچه . خدا قوت مامانی


خیلی زیاد.فرصت هیچ کاری ندارم.تشکر
مامان عرفان
29 مهر 92 9:41
سلام خانوم انگار مرخصي بهت خيلي خوش ميگذره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


اصلا یادم رفته که تو مرخصیم
مامان بردیا شیطون
30 مهر 92 11:42
ممنون خاله جووووووووووووووووووووووون
*********************ارتین جون رو ببوس


******************************
دوست حقیقی کسی است که تورا در خطاهایت تنها نگذارد
زیرا هنگامی که حق با توست،
تقریبا همه طرفدارت هستند.

چه زیبا بود.مرسی عزیزم



خ


مامان عرفان
1 آبان 92 21:25
عیـــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــارک عزیزم


عید شما هم مبارک
ازاده مامان آرتین
2 آبان 92 17:52
آزاده جون تو رو خدا هواست بهش باشه چیزی از روی زمین نخوره یه وقت-الهی من فدای هر چی آرتینه بشم


تمام مدت دارم دنبالش میدوم.که مبادا سرش جایی بخوره.خدا نکنه خاله جون


مامان عرفان
4 آبان 92 13:48
وضعه دستمال كاغذي هاتون در حاله ؟؟؟ آقا آرتين حسابشون را رسيده يا جون سالم به در بردن ؟؟؟


اوضاع خیلی خرابه.فرصت هیچ کاری ندارم
مامان عرفان
5 آبان 92 11:06
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________


امیدوارم لبت همیشه خندون باشه نگار جون