آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

بدون عنوان

1392/1/25 14:03
نویسنده : مامان آزاده
323 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جون ما 17 فروردین بعد از 9 ماه انتظار شیرین به دنیا اومد، در یه روز بارونی و قشنگ، با اینکه همه ی وجودم درد میکرد ولی اون روز من و بابا رضا غرق شادی بودیم. شنبه بود و شاید قشنگ ترین و به یادموندنی ترین شنبه ای که ممکنه در زندگی داشته باشیم، مامان و بابا شدیم با یه دنیا بار مسئولیت جدید. پسر عزیزم تولدت مبارک، بدون که تا همیشه من وبابا کنارتیم، حمایتت می کنیم و عاشقانه دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

asal
13 خرداد 92 18:15
سلام خوبییییییی؟ من عسل هستم 12 سالمه وبتون خیلی خیلی نازه میشهه وب منم بیاید من هر روز وبمو اپ میکنم خو حال میشم بهم سر بزنید و نظر بدید ؟ اینم ادرسش :www.asljam.mihanbllog.com تورو خدا نظر بدید و درخواستتونو بدید خوش حال میشم با اسم اموزشکده هنر (عسل ) لینکم کنید و بعد توی وبم بگید لینکم کردید که منم شما رو لینک کنم .