آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

آرتین یکی یه دونه ی مامان و بابا

کنار تو درگیر آرامشم

1392/9/26 1:30
نویسنده : مامان آزاده
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به  دوستان عزیزم

دلم براتون خیلی تنگ شده بود خجالتولی اصلا وقت نمیکردم که سر بزنم .

تو  این مدت یه پام اصفهان  بوده و یه پام اهواز. خدا را شکر یک جلسه دیگه بیشتر نمونده هوراکه احتمالا 3 و 4 دی است که تا فردا تاریخ دقیقش مشخص میشه و برای گرفتن بلیط هواپیما باید سریع بجنبم اگر چه این هواپیما ها هم انقدر تاخیر دارن که ادم با قطار و اتوبوسم زودتر میرسه.اخرین بار برای رفت 2 ساعت تاخیر داشت و برای برگشت 3 ساعت در فرودگاه منتظر بودیم.خیلی خسته کننده بودخمیازهخمیازهخمیازه

١٥ آذر تولدم بود . یه کیک خوشگل و قرمز خریدیم و زنگ زدیم به مامان جون اینا و گفتیم داریم میایم خونتون، وقتی رسیدیم دیدیم سنگ تموم گذاشتن و کلی تدارک دیدن و یه میز بزرگ چیدن که روش فقط جای کیک خالی بودخجالت

البته نا گفته نماند آقا آرتین ناز من قبل از اینکه کار به عکس و دست و شمع فوت کردن برسه طی یه عملیات ضربتی و سریع کیک بیچاره رو نابودکرد ولی پسر خوشگلم خودش اینقدر ذوق زده شده بود که ما هم کاملا فراموش کردیم و با شادی آرتین دست زدیم...

آرتین شیطونم ١٧ آذر ٨ ماهش تموم شد و رفت توی نه ماهگی. مامانم همیشه میگه بچه ها هر چی بزرگ تر میشن مشکلاتشونم با خودشون بزرگ تر میشه و من واقعا اینو با ماه به ماه بزرگ تر شدن آرتین حس میکنم ولی امیدوارم که مشکلات آرتین کندی رشد بگیرنخندهخندهخنده

من دیده بودم پسر بچه ها عاشق ماشین سواری و رانندگی هستن ولی فکر نمی کردم اینقدر زود از ٨ ماهگی علاقشون رو نشون بدنتعجبتعجبتعجب،‌این آقا پسر ما وقتی میشینه تو ماشین نمیشه از فرمون جداش کرد و حداقل باید چند دقیقه بشینه پشت فرمون تا بلاخره به یه ترفندی راضی بشه دل بکنهنیشخند

مامان جون مهربون آرتین رفته بود مراسم سفره حضرت رقیه (س)‌ و از اونجا با کلی ذوق یه شکلات واسه آرتین آورده بود ولی پسر عزیز من از اونجایی که علاقه داره مزه همه چیزو بچشه خندهبعد از یه کم مزه کردن شکلات رفت سراغ چیزهای دیگه و خلاصه پروژه شکلات با شکست مواجه شدافسوسافسوسافسوس

من دارم روز به روز به پایان مرخصی ام نزدیک میشم و آرتین  هم لحظه به لحظه بیشتر به من وابسته میشه گریهگریهگریه واسم دعا کنید که از پس این همه کار بر بیام، دوستون دارم لبخند

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان عرفان
26 آذر 92 9:09
عزيزم دلتنگت بودم فراوااااااااااااااااان .
مامان آزاده
پاسخ
مرسی نگار عزيزم منم همینطور
مامان عرفان
26 آذر 92 9:10
تولدت هم مبارك باشه . البته با كمي تاخير . ببخش
مامان آزاده
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی،
مامان عرفان
26 آذر 92 9:10
ايشالا از پس همه كارها به خوبي بربياي
مامان آزاده
پاسخ
برام دعا كنید.
مامان آیهان
26 آذر 92 12:10
سلام آرتین گلم 8ماهگیت مبارک . آزاده جون تولدتو هم تبریک میگم. 1000 ساله باشی سایت بالا سر آرتین باشه. راستی آیهان هم 4ماهش تموم شده عکسای تولدشو گذاشتم تو وبلاگش
مامان آزاده
پاسخ
مرسی لطف داری گلم.مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک.الان میام
مامان کیاراد(آرزو)
26 آذر 92 17:31
تولدتون مبارک عزیزم ایشاا...همیشه شادوسلامت در کنار آرتین جون اززندگی لذت ببرین
مامان آزاده
پاسخ
تشکر.کیاراد جون را ببوس
مامان کیاراد(آرزو)
26 آذر 92 17:32
ایشاا...که همه چی به خوبی پیش بره.آرتین عزیزوببوسین
مامان آزاده
پاسخ
ان شاءالله.حتما مرسی
مامان پارمیدا
26 آذر 92 23:08
تولدتون مبارک میبینم که ارتین جون دو دستی رفته وسط کیک
مامان آزاده
پاسخ
تشکر لطف دارین.بله اولش حالم گرفته شد ولی انقدر خودش لذت برد از کارش که ما رو هم سر ذوق اورد
متین من
27 آذر 92 15:45
تولدت مبارک مامانی ارتین راننده کوچولو 8 ماهگردت هم مبارک آرتین جان
مامان آزاده
پاسخ
مرسی عزیزم
خاله فاطی
27 آذر 92 22:51
قربونت برم که نفس و عشق و جون منی عزیز دل خاله، دوست دارم هزار تا
مامان آزاده
پاسخ
سلآااام خاله جون.دلم برات تنگ شده الان درست نیم ساعته که ندیدمت.بوووووووووووس
مامان آیهان
29 آذر 92 15:29
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک.
mamane m@ni
29 آذر 92 18:41
یلداتون مبارک
مامان آزاده
پاسخ
همجنین عزیزم
مامان بردیا شیطون
30 آذر 92 12:52
مبارک باشه قند عسل رانندگیت هم که حرف نداره.... بلا شدی ارتین جون
مامان آزاده
پاسخ
مرررررررررسی خاله جون
مامان آیهان
1 دی 92 18:14
یلدات مبارک آزاده جوون عکسهای یلدای آرتین رو بذارر. ماهم با عکسهای یلدای آیهان آپیم
مامان آزاده
پاسخ
مرررررررررررررررررررسی.
سپیده مامانه پارسا
4 دی 92 21:12
جانم عسیسم چه ناز مامانو بوس میکنی گازت بگیرم الهیییییییییییییی
مامان آزاده
پاسخ
خودم دلم می خواد بخورمش
مامان آروین
9 دی 92 22:56
سلام پسر خوشگل نازم سلام دوست عزیزو ماهم آزده جان تولدتون مباااااااااااااااااااااااااارک با تاخیر یلدا رو بهتون تبریک میگم ایشاله هزاران یلدا درکنار هم جشن بگیرید و شبهای سرد زمستونتون سرشار باشه از مهرو محبت گرمای جمع گل خانوادتون با آرزوی بهترینا و برترینا چه سخاوتمند است پاییز شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد . آغاز فصل قشنگ دیگری از زندگیتان مبارک. عزیزم با اجازه ما شما رو لینک کردیم خوشحال میشم شما هم مارو